Bugün oturdum ölümü düşündüm
Kirli, acı bir su gibi yürüdü içime
Dokunduğum, gördüğüm her şeye sindi
Ürperdim, korktum ve biraz şaşırdım
Bugün oturdum ölümü düşündüm
Yağmur altında ya da karanlıkta
Bir başıma kalmış gibi...
Ampulün etrafındaki kelebekler gibiyiz boşuna dönüyoruz etrafında,
Yaptığımız tek şey canımız pahasına dönmek.
Ancak dönmek bizi mutlu ediyor,
O halde dönmeye devam edelim
Ömrümüz yettiği kadar.