Sizce ayna olmak güzel mi?
Bu kitaptaki yazılar bu maksatla yazıldı. Başkaları için değil, önce kendim için. Ama biliyordum, benim durumumda çokları vardı. Ayna olmak güzeldi.
Alıntı
Size yasak ettiğim şeye, kendim aykırı davranmak istemiyorum.
Hûd Sûresi - ⁸⁸.Ayeti Kerime
Reklam
Acaba hiç kendim olmuş muydum? Hiç kendimiz olduk mu?
...hiç kendim için yaşamamışım ben. Kimse kırılmasın derken kendim paramparça olmuşum da haberim olmamış
Bu dünyada hiçbir düşmanım yok , çünkü en çetin kavgaları kendi içimde yaşıyorum… Kendim varken bana zarar vermesi muhtemel bir başkasına ihtiyacım yok..
Sayfa 13·Kitabı okuyor
Reklam
Reklam