Aaaaaa

Aaaaaa
@kendineeokur
"ne dem bâkî ne gam bâkî"
Çünkü zaman doldurulması gereken bir boşluk değil, anlamlandırılması gereken bir nimettir.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İmansız Cennete gidemez, fakat tasavvufsuz Cennete giden pek çoktur. Ekmeksiz insan yaşayamaz, fakat meyvesiz yaşayabilir. Tasavvuf meyvedir, hakaik-ı İslâmiye gıdadır."
Alıntı
Anormal duruma anormal bir tepki normal davranıştır.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Bir şeyin bilinmiyor olması onun yok olduğu manasına gelmez.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Önünüzde duran işi basitleştirebildiğiniz kadar basitleştirin ve bir de mümkün olduğunca somut hale getirin.
Sayfa 70·Kitabı okudu