Sevgili Beyaz, narsistik özellikler için en büyük tehlike zayıflıktır. Eğer içimizdeki narsistik özellikler kendi sınırlarını anlayıp büzüşmeye, sınırlarına çekilmeye başlarsa, bunun ilk belirtisi zayıflığı bağışlamaktır. Genellikle bağışlamak deyince hep günahı bağışlamak akla gelir. Kökenine inilirse, bağışlamak belli nesnelere duyulan nefretten vazgeçmektir. Kişisel tarihiyle uzlaşması için, insanın kendisini bağışlaması gerekir. Yani zayıflıklarını bağışlamalıdır. İnsani zaaflarını, açmazlarını, hatalarını, güçsüzlüğünü bağışlamalıdır, yani bunlara razı olmalıdır.