Merhaba arkadaşlarrr🎀Bugün neden buradayım? Belki bilmeyenlerinizin vardır çok önemli bir durum değil belki ama neyse. Bu yıl benim sınav senem olduğu için artık derslere asılmam gerektiğini fark ettim. Bu yüzden uygulamaya yaklaşık 9 ay boyunca giremeyeceğim sanırım. Girersem de en fazla 20 dakika falan girebilirim büyük ihtimal. Yine de olur ki belki hiç giremeyebilirim bu yüzden küçük bir veda konuşması yapmak istiyorum. Burası benim için bir ev gibi açıkçası. Haziranın 1 inde açtığım bu hesabın bana bu kadar güzel şeylerin katacağını bilmiyordum. Sadece arkadaşı suçlamak kitabını bitirmiştim ve yorumlarına bakmak için bu hesabı açmıştım ve iyi ki açmışım diyorum şuan. Benden küçük ve büyük bir sürü kişiyle tanıştım burada. Belki hiç görmedim ama hepinizi çok sevdim buna emin olabilirsiniz. Hepinizin kalplerinden öpüyorum. Unutmayın hepiniz mükemmelsiniz. Ay biraz duygusallaştım ağlamadan bitiririm inşallah. Şimdi burada konuştuğum tanıdığım insanlarla ilgili birkaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle burada •İpek• ile başlamak istiyorum. Belki bilmiyorsun ama ben seni gerçekten seviyorum. Burada sanırım ilk seninle tanıştım ve çok tatlısın iyi ki varsın. Aramızda ne kadar yaş var bilmiyorum ama sen benim için her konuda ablam gibisin keşke olsaydın wiwiwiwiwiwiwiiwiwiwiwiwiw. Senin bildirimlerini okumak bana bu hesabı açtığım üç ay boyunca çok keyif verdi heyecandan ne yazacağımı ne cevap vereceğini bilemiyordum (hala bilemiyorum) çünkü nasıl cevap vereceğimi iyice düşünüyordum ki senin yazdığın şeyler gibi etkileyici olsun. Bana iyi bir arkadaş ve güzel bir yoldaş oldun hep. Çok teşekkür ederimm bu yüzden. Daha bir sürü şey yazarım ama kelimeleri seçemiyorum. Burada tanıştığım ve en sevdiğim insan sensin bunu samimi olarak söylüyorum. İyi ki tanıştık iyi ki