~Öldükten sonra bir ödülün olacak mı peki?
~Elbette,hem de en büyüğünden. Öldükten sonra Sermaye artık oturmama ve dinlenmeme izin verecek. Ne soğuktan şikayet edeceğim ondan sonra ne de açlıktan;ne o günün ekmeği için kaygılanacağım ne de bir sonra ki günün. Mezarda ebediyen istiharata çekilmenin keyfini süreceğim.
Ben bir edebiyatçı değilim. Ama 5 yaşında kalem ve kağıtla tanışmış, annesi sayesinde edebiyatla haşır neşir olmuş ve o zamandan bu yaşına kadar okumuş ve çevresindeki insanları da okutturmuş bir insanım. 26 yaşındayım. 26 yıllık serüvenimde yazın hayatına ufak tefek birtakım eserler bıraktım. Bazıları his dünyamın bazıları akademik alanımın eserleriydi. Hiçbir zaman kendimi bir kitap yazacak kadar donanımlı hissedemedim. Daha fazla okumam belki de daha fazla yaşamam lazımdı hayatı. Yazıyı nereye bağlayacağımı merak ediyorsanız meramım edebilik kisvesi altında çıkartılan kitaplaradır. Son zamanlarda kapitalist dünyanın zehirlediği ve bence yok etmeye çalıştığı bir alan günümüzde çıkartılan içi boş, kof eserlerdir. Üzücü olan yanı ise bu kitap(cık)lara olan yoğun talebin korkutucu boyutlara gelmesidir. Kamyon arkası tadında aforizma sözler, içinde yakası bağrı açılmamış küfürleri barındıran ve adamlık/kadınlık öğreten cinsiyetçi kitaplar çok satanlar listesinin baş köşesinde büyük bir gururla her kitapçıda bizleri karşılıyor. Çok az okuyan bir ülke olduğumuz aşikar. Hatta okumak olgusu içinde olanları küstahça aşağılayabilecek kadar megolaman ve narsist bir topluluk olduğumuz bir gün ışığı parlaklığı kadar ayan beyan. Bu bir tavsiye değil. Bu var olan gerçekliğe ilişkin farkındalığı kazandırmak için ufak bir serzeniş. Farkındalık oluşturmanız dileğimle…
Dinin bir ihtiyaç olduğunu,sizin de dediğiniz gibi insan denen tüylerini yolduğumuz hayvanın zihninin oyalanması,işçilerin gökyüzünü satın alabilecek en değerli şeyin kendi sefaletleri olduğuna inanması ve Yüce Tanrı'nın göklerdeki krallığını onlara miras bıraktığına,muhafazası içinde onlara yoksulluğu bahşettiğine kanması gerektiğine ben de bilirim.Ben çok dini bütün bir adamım...Ancak başkalarına karşı