Bazen bir odak noktasına kitlenirsin. Karşına bir cümle çıkar ve seni bambaşka yerlere, düşüncelere götürür. Başka bir çaren olmaz ve yoluna devam etmen farkındalığını da yaşarsın aynı zamanda. Artık yoluma devam etmem,beklememem gerektiğini öğrendim. Önceliğim her zaman ben olacağım...
Bir gece sevgi duvarını aştık
Düştüğüm yer öyle açık öyle seçik ki
Başucumda bir sen varsın bir de evren
Saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi
Yalnızlığım benim çoğul türkülerim
Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi