Giæver og Iunker

Giæver og Iunker Hakkında

Giæver og Iunker konusu, istatistikler, fiyatları ve daha fazlası burada.
0/10
0 Kişi
Okunma
Beğeni
215
Görüntülenme

Hakkında

Gamle Giæver bruker sine siste dager på jorda til å orientere unge Giæver om familiehistorien, om praktiske ting som gjørmestanga, pick-upen, meiseboller, puter, skuter, damer og ikke minst om den åtte hundre år gamle konflikten med Iunkerfamilien på nabogården. Giæver har ikke lyst til å forlate dette livet uten at skikker og sedvaner, kunnskap, livsvisdom og hatet mot Iunkerne føres videre av neste generasjon. «Du! Hei! Se på meg når jeg snakker! Noterer du? Er du klar? Har du slått på opptakeren? Jeg vil at du tar opp det jeg sier og noterer samtidig. Da får du med deg alt. For det som ikke fortelles forsvinner. Det som fortelles forsvinner også, men det tar lengre tid. Betraktelig lengre tid. Okay? Greit? Du er du klar? Godt.» Erlend Loe i storform har skrevet en perle av en bok.
Yazar:
Türler:
Tahmini Okuma Süresi: 4 sa. 32 dk.Sayfa Sayısı: 160Basım Tarihi: 2023Yayınevi: Cappelen Damm
ISBN: 9788202790042Ülke: NorwayDil: Norveççe

Yazar Hakkında

Erlend LoeYazar · 5 kitap
Erlend Loe, 24 Mayıs 1969 Trondheim doğumlu Norveçli yazar. Yazarlığa başlamadan evvel önce bir psikiyatri kliniğinde, daha sonraları ise Adresseavisen isimli gazetede muhabir olarak çalıştı. Loe, şu günlerde Oslo'da yaşıyor. Yazar, 1998 yılından beri senaryo yazarları için kurulmuş bir topluluk olan "Screenwriters Oslo"'nun üyesidir. 1993'te ilk romanı Tatt av Kvinnen'i yayınlanan Loe, bu kitaptan bir sene sonra ise Kurt isimli bir forklift şoförü hakkında Fisken isimli bir çocuk kitabı yazdı. Loe'nin çoğu zaman naif olarak adlandırılabilecek, ayırt edilebilen bir tarzı vardır. Eserlerinde bol bol ironi, abartı ve mizah kullanan yazarın çocuk kitapları Kim Hiorthøy tarafından resimlenir. En popüler kitabı olan Naiv.Super 15 dilde yayınlandı.