Mindf*ck #5

Paint It All Red

S. T. Abby
Tahmini Okuma Süresi:
4 sa. 59 dk.
Sayfa Sayısı:
176
Basım Tarihi:
Aralık 2016
Yayınevi:
Kindle Edition
Orijinal Adı:
Paint It All Red [Mindf*ck #5]
Orijinal Dil:
İngilizce
Orijinal Ülke:
Amerika Birleşik Devletleri
Dil:
İngilizce
Format:
Karton kapak
Reklam

Yorumlar ve İncelemeler

Neden Bu Kapaklar?
10/10
·186 syf.··
Beğendi
·
2023 46. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2023 03:27
Sorarım size neden? Neden kitabın içeriğiyle alakası olmayan bir kapak kullanılır ki? Gören seks kitabı zanneder ama öyle değil. Hemde hiç. Tamam smut var mı var hemde ne var off ama ana teması bu değil kitabın. Lana 10 yıl önce tüm hayatını değiştirecek olan bir gece geçirmiştir. O gece ona yaşatılan şeyler ruhunun derinliklerine işlemiş, insanlıktan çıkarmış ve kendisini ölüm meleğine dönüştürmüştür. Onu bu hale getiren insanlardan tek tek öcünü alacaktır. O geceden 10 yıl sonra seri katilimiz kollarını sıvar ve hepsinin ruhlarına sızar. Logan Bennett bir FBI ajanı, işinin en iyisi profil uzmanıdır. Sizin tek bir kaş hareketlerinizle ruhunuzun içini görür. Ama atalarımız ne der; Aşk insanın gözünü kör eder. Tesadüfi bir şekilde bu 2 katakterimiz karşılaşırlar ve aralarındaki çekime dur demezler. Ne Logan Lana'nın kim olduğunu biliyordur ne de Lana Logan'ın kendisine bu kadar iyi geleceğini. Ateş ve barut bir araya gelirse ne mi olur? Okuyun ve görün. Katakterler, olay örgüsü, cinayetler o kadar iyi tasvir edilmişti ki her kitabı ağzım açık şekilde okudum. Beş kitabın beşi de mi birbirinden mükemmel olur, hepsinde son sayfa böyle mi vurgulayıcı olur. Türünün en iyi örneklerinden diyebilirim tabi benim okuduklarım arasında bunu da belirteyim. Unutamayacağım hatta unutmak istemeyeceğim bir kitap. Keşke Türkçeye çevrilse de bir daha okusam. Ama nerdeee... Son olarak Sibby senin b*kunu yesin Lana.. o nasıl öldürme şekilleriydi öyle..
Kitap Yorumu
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2024 67. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2024 12:15
keşke alıp kitaplığımda ona da bir yer ayırabilsem dediğim seri... okuması öyle keyifli ve heyecanlıydı ki. her kitabı ayrı olay. akıcı, kafa dağıtmalık kitaplar ve ince düşünülmüş güzel kurgusuyla sizi kendine bağlıyor. yazar bütün duyguları bize hissettirmeyi başarıyor çok güzel bir şekilde ele almış her bir olayı. Lana öyle mükemmel biriydi ki. onu okumak, hislerine ve acılarına ortak olmak çok özeldi. bu kadar güçlü olduğu için gurur duyuyorum. kitapta erkek karakterden çok kadın karakteri sevdiğim sayılı kitaplardan biri olduğunu söyleyebilirim. Logan'a da hâlâ kırgın ve öfkeli olsamda Lana onu affetmişken ben de bir süre sonra kabullendim bu durumu. kendisi de hatasının farkına vararak pişmanlığını göstermişken bunu biraz da görmezden gelmeye çalışacağım ama onu ilk okuduğumdaki kadar sevdiğimi de söyleyemem. Hadley ile Jake'in birlikte olmasına da sevindim, ilişkileri biraz değişik ama neyse... seriyi bu kadar seveceğimi hiç tahmin etmezdim ama ben de ayrı bir yere sahip. ilginizi çekiyorsa kapaklara aldanmadan mutlaka okuyun bir şansı kesinlikle hak ediyor.
Edebiyat
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
Puan vermedi·176 syf.··
2026 60. kitabı
Mindf*ck Serisi Final 4. kitabın o sarsıcı sonundan sonra nefesimi tutup hemen final kitabına, #paintallred 'e başladım. Çünkü o öküz Logan’ın yaptığı şeyden sonra ihanete uğramış hisseden sadece Lana değildi.! Ama devamında ne mi oldu? Lana ve Jake resmen ŞOV yaptılar! ​Sanırım serideki en sevdiğim kitap bu oldu (gerçi tüm seri benim bebeklerim gibi, ayrım yapamıyorum ama bu final bir başka!). Kasabada insanları korkutmak için yaptıkları her şey, o yıllardır ilmek ilmek işlenen plan... Tek kelimeyle efsaneydi. Her şey öyle ustaca yapılmış ki, hayran kalmamak elde değil. Küçük bir rica: Lütfen okuyup yok polisiye kuralları, yok mantıklı değil yönünden eleştirmeyin. O topa girersek çıkamayız! Sadece kendinizi o intikam almanın verdiği müthiş hazza bırakın ve tadını çıkarın. İnanın müthiş güzel... Okurken verdiği keyfi anlatmak imkansız, her şey tam da olması gerektiği gibi oldu. Daha farklı bir son ister miydim? Bu haliyle her şey süper benim için. Tek üzüntüm; keşke seri bitmeseydi... ​O kasabada olanları okurken sanki kalbimde havai fişekler patladı. Çok keyifliydi yahu, resmen şov üzerine şov! Kendimi en kaliteli intikam filmini izliyormuş gibi hissettim. ​Ben bu seriyi şiddetle tavsiye ediyorum. İntikamın, adaletin ve Lana'nın o muhteşem zekasının tadı damağımda kaldı!
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
10/10
·176 syf.··
2026 21. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2026 20:44
Evet mükemmel bir serini sonuna geldim.Hem mutlu sonlarını okuduğum için çok mutluyum hem de bittiği için hüzünlüyüm.Aktif bir şekilde yıllardır kitap okuyorum ,bu tadı,hissi unutmuşum.Okumak buydu ya dedirtti bana bu seri. Son kitap artık Lana’nın intikamının son aşaması.Herkese hak ettiği muameleyi gösterdi ,tam bir kraliçe gerçekten.Logan diğer kitabın sonunda yaptığını affettirdi diyebilirim.Lana hayatın en kötü yanlarını görmüş bir kadın olarak Logan ile aralarındaki bu aşkın o kadar zor bulunan türde bir şey olduğunun farkında.Hatta bir yerde anne ve babasının aşklarına şahit olarak büyümüş bir çocuk olduğu için başına gelenlerden önce bu aşkın çok normal ve sıradan bir şey olduğunu düşündüğünü söylemişti .Bu detay çok güzeldi ,o yüzden zamanının da kısıtlı olduğunu düşünse de hep yaşamak adına sonuna kadar çabaladı Logan için.Bu bile sağduyulu bir katil sağduyulu gösteriyor.Amacı intikam alıp yola devam etmek değildi belki ama bu fikri Logan ile değişti.Cinayetleri işledikçe kontrolünü kaybetmemek adına çok mücadele verdi.Ki o anları tekrar tekrar insanlara gösterirken kendi de yaşadı.Sen adalet için yapmadığın kalmamış ,ama sana ve ailene insanlık dışı şeyler yaşatmışlar.Ki bunların çoğunu devlet eliyle yaptılar.Ama çok orijinal öldürme fikirleri vardı gerçekten hayranlıkla okudum. Bu bir seri katil güzellemesi değil elbette seriyi okuyan beni çok iyi anlayacaktır.Ölümlerinin hepsinin çok geçerli sebepleri var.Ve başlarına gelen her muameleyi hak ettiler. Kitapların hepsi çıktıktan sonra Türkçe de okuyacağım.Kaçırdığım hiç bir detay olsun istemiyorum.Kapaklarına bakıp yargılamasın kimse .Evet yetişkin içerik sahneleri var hem de bayılarak okudum.Ama bunun ötesinde çok farklı bir kurgu.Neyse bizdeki kapakları gayet güzel .Herkese tavsiye ediyorum.
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
Puan vermedi·176 syf.··
2023 174. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mayıs 2023 17:07
Bir serinin daha sonuna geldik iyisiyle, kötüsüyle harika bir kitaptı benim için. Herkes tarafından katil, canavar olarak görünülen Lana'yken aslında kasabada en kötüleri olduğunu gerçeği gün yüzüne çıktı. Ve Lana aşırı derecede mükemmel karakter her şeye rağmen ayakta dimdik kalması, güçlü olması beni kendine aşık etti. Hele sonu beni mest etti.  Kitap bizim burada da çıkarsa kesinlikle okuyacağım kitaplardan biri, polisiye ve intikam konulu kitap seviyorsanız mutlaka okumalısınız.
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2024 83. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2024 23:42
KESİNLİKLE ASIL NİRVANA FİNAL KİTABIYDI. VE BU SERİ BENİM FAVORİ SERİLERİMN ARASINDA İLK SIRAYA YÜKSELDİ.... Hem akılda hiçbir soru işareti bırakmadı, hem soluksuz okuttu, hem de baya ters köşe olduk. Hatta bittiği zaman keşke devamı olsaydı dedim. !! ÖNEMLI NOT !! Asla kitabın kapağına bakmayın ve bir şans verip okuyun, okutturun. Lana eşsiz biri ve onunla ilgili hiçbir şeyi değiştirmezdim. Çünkü artık dünyayı gerçekte olduğu gibi görüyorum ve tek yerimin onun yanı olduğunu biliyorum. Müziği keserken arkasına geçiyorum ve ritme göre sallanırken kollarım beline dolanıyor. İşe koyulmaya hevesli ama anın tadını çıkarıyor, henüz serbest bırakmadığı umuduyla onunla alay ediyor. O anın tadını çıkarırken, başını göğsüme yaslıyor. Dudaklarımı kulağına dayadım ve fısıldadım, "Mutlu yıldönümleri bebeğim."
Edebiyat
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
İntikam meleklerine inanır mısınız?
9/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2022 6. kitabı
Mindf*ck serisi için onlarca satır yazabilirim, sayfalarca anlatabilirim ve her anını nasıl keyifle okuduğumdan bahsedebilirim ama galiba bir yanım, bir yayınevinin cesaret edip kitapları basmaya karar verebileceği gün gelene kadar (tabii öyle bir şey olursa) kendine saklamak istiyor. Seri tam anlamıyla 'ummadığın taş baş yararmış' deyiminin karşılığı benim için. Kolay okunan, kafa dağıtmalık bir şeyler ararken karşımıza çıktı ama okurken satır satır dedikodusunu yaptığımız, bir kitap bittiği an diğerine başlatacak nadir serilerden oldu. İlgisini çeken, merak eden varsa hiç beklemeden okusun diyebileceğim, keyifle önerebileceğim kitaplar arasına girdi. Kapaklara bakınca bilindik bir erotik/dark romance türü kitapla karşılaşacağınızı düşündürüyor ama beklenenin çok üstüne çıkmakla kalmıyor, saydığım türlerle hiç ilgisi olmadığını kanıtlıyor. Okumaya başladığınız anda sizi içine çeken hikaye, ince düşünülmüş detaylarla zenginleştirilmiş, zekice işlenmiş bir kurgu. Seri katillerin, FBI ajanlarının, cinayet dosyalarının, akıl almaz zalimlikte bir geçmişin ve yıllarca her detayıyla planlanmış, ardından da incelikle hayata geçirilmeye başlanmış bir intikamın ayak izlerini takip ediyorsunuz. Gerçek canavarları avlamak için onlardan çok daha büyük ve korkunç bir canavar olmak zorunda bırakılan iki intikam meleğiyle tanışıyorsunuz...
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
7/10
·176 syf.··
2026 17. kitabı
Böyle çiğdem gibi ne kadar yediğini farketmezsin bir anda poşete elini atarsın bitmiştir ya heh işte öyle yedim bitirdim seriyi.Çok iyiydi ya çok çok iyiydi final hariç oraya gelicem. Şimdi kadın karakterimiz gerçekten güçlüydü arada psikolojik terimler vardı tanımlamalar vardı çözümlemeler vardı bunlar güzeldi davasının peşinden koşması benim bile mantığımı oturdu helal olsun kız dedim gebersinler dedim yani ayrıca yavaş yavaş arkadaş edinmesi sosyalleşmesi çok güzel bir karakter gelişimiiydi bir ara jack‘ten şüphelendim acaba dedim kızımızı mı seviyor ama onların arasındaki bağ da güzel işlenmişti ama bana Jack‘in savundu sebepler hafif geldi şimdi Allah yukarıda onun dışında bir konuda rahatsızlığım var ama onu en sona bırakacağım. Karakterimiz de beğendim açıkçası o da iyiydi çok tatlıydı çok anlayışlıydı yalnız kimse şunu fark etmemiş bunu ben çok fark ettim sürekli Lana‘ya mükemmelsin sen mükemmelsin sana daha önce mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu mükemmelsin sürekli bunu söylüyordu birinci de iltifat olur ikinci de iltifat olur da artık üçüncü de dördüncü de biraz manipülasyon oluyor bence bu karşındakini zoraki bir şekilde mükemmel olmaya zorlayan bir tanım oluyor bence o benim kendi düşüncem onun dışında hayata bakış açısı ideolojisi tam bir Amerikalı polis iyi taraf olan olmuş okay o da tamam çok sürükleyiciydi acaba oldu mu bitti mi gibi sürekli sorularla sayfaları yalayıp yutarak okudum. Şimdi gelelim beni hafiften rahatsız eden bölüme arkadaşlar ya ben final kabızyım ya da çok büyük beklentim oluyor sanırım bilmiyorum ama beni memnun etmedi ama nasıl finalin büyüklüğü alanın büyüklüğü fazlaca fantezi Dünyası’nda kaymış olsa da doyurucuydu fakat erkek karakterin pasifliği ayrıca erkek karakterin etkinliğinin azaltılması finalde beni irite etti birinci
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2025 54. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2025 03:21
SADECE LANA MYERS. Eveeeeeeeeeeett, kitap bitti ama bende bittim. Nerden başlasam bilemiyorum. Düşüncelerim çok yoğun. Toparlamak için incelemeyi tam yazamadım bile. Öncelikle son kitaptan bahsedeyim sonra genel anlamda bu koca kitaptan bahsedeceğim. Baştan sona karakterler ve kurgu mükemmeldi. Son kitap benim en beğendiğim kitap oldu. Hem Logan’ın her şeyi öğrenmesi hem Lana’nın intikamını tamamlaması ayrıca Hadley ve Jake’de sürpriz oldu ama ben çokta şaşırdım zaten hissedebiliyordum ikisinin birlikte olacağını şahsen çok iconic bir ikili oldular. Sonunda şu kasabaya yandı benim de içim rahatladı. Baştan sona tasarlanmış harika bir intikam planı. Son final kısmıda benim için çok duygusaldı. Lana’nın mutlu olmasına çok sevindim. Logan’ın ona mutluluğu yaşatmasına çok sevindim. Genel olarak seri inanılmaz güzeldi. Yazarı tebrik etmek istiyorum böyle derinden bir kurguyu, intikamı ince ince düşündüp en iyi şekilde yazmış. Konu öyle güzel işlenmiş ki beni içine çekti ve bittiğinde kalakaldım. Lana ve onun ailesinin başına gelenler en iyi tabirle işkence gibi tam buraya kadar derken yeni bir şey okuyorum. Çok üzüldüm. Lana’nın hayatta kalıp bunları hatırlayarak yaşamaya devam etmesi… annesi, babası, kardeşi, kendi… onların yaşadığı acılar çok kötüydü inanılmaz kırdı beni. Baştan sona planlanan intikam planı ise muazzamdı. Önce öldürülmesi gereken adamlar listesi sonra kasabanın yanışı şerifin ölümü okurken bende en az Lana kadar zevk aldım. Serinin her detayı çok güzeldi. Logan sonradan iyi toparladı. Ama bu hikayenin kahramanı her zaman Lana Myers olacak. Lana genel anlamda her kitapta görmek istediğim o kadın karakter benim için. Kendisini okumak beni daha farklı bir açıdan büyüledi. Onu çok seviyorum. Yazar böyle bir karakteri yarattığı içinde minnettarım.
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma
10/10
·176 syf.··
2026 1. kitabı
·
868 günde okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2026 17:36
Bütün yıldızlar sana feda olsun Lanam<333 İlk defa bir kadın karakterin her şeyini sevdim ya o kadar güzeldi ki seri hiç bir eksiği fazlası yok tam olması gerektiği gibi değiştirmek istediğim hiç bir yanı yok gerçekten lütfen okuyun ilk başlarken midemin kaldırmayacağını düşündüm ama şuan az bile yapmış kraliçem diyorum Logan’ı kelimelerle nasıl anlatabilirim bilmiyoeum okuyup görmeniz gerekiyor adam gibi adam ya. Ve gerçekten yapılan planlar olayların ortaya çıkış şekli vesaire çok zekiceydi yani hiç sıkılamıyorsunuz kitabı okurken. Yer yer kalbim paramparça oldu ağlamaktan ciğerim parçalandı bazende kalbim sımsıcak oldu lananın yaşadıkları ailesine yapılanlar gerçekten şeytanın aklına gelmeyecek şeylerdi. Kitap birazcık şunu anlatmaya çalışmış aslında bazen adaleti sağlamak o kadar da masum olmuyor ama siz gerçek hayatta yapmayın lütfen sannahahagahsj yalan söyleyemicem hepsi başlarına gelenin daha beterini haketti yediği kaba pisleyen şerefisz adamlar.
Paint It All RedS. T. Abby · Kindle Edition · 2016185 okunma

Yazar Hakkında

S. T. AbbyYazar · 6 kitap
Gerçek adı Christie Owens Cunningham olan 8 Mart 1984 doğumlu ABD'li bir aşk romanları yazarıdır. Takma isim olarak S. T. Abby, C. M. Owens ve Kristy Cunning takma adlarını da kullanmıştır. Özellikle romantik komedi ve paranormal türlerde yazdığı kitaplarla tanındı. Evli ve iki çocuk annesi olan yazar 24 Temmuz 2021'de Alabama, Cedar Bluff'ta geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetti.