Som Stjernerne Står (Losing It 1)

Okunma
Danish
Yayınevi:
Lovebooks
Forlagets beskrivelse
En vidunderligt sjov og romantisk historie om at turde give slip og miste kontrollen et øjeblik for endelig at møde kærligheden. Bogen strøg til tops på både New York Times’ og USA Todays bestsellerliste med raketfart og er i dag solgt til udgivelse i mere end 10 lande.

"Kys, grin, drama og en kemi, der slår gnister og får dit hjerte til at galoppere. ‘Som stjernerne står’ har det hele!" – GOODREADS.COM

Kontrolfreaken Bliss Edwards er 22 år og snart færdig på college. Hun er glad for sit liv, hun er omgivet af gode venner, og hun har tjek på tingene. Der er bare én lille detalje: Hun har aldrig været i seng med en fyr.

En aften beslutter hun sig derfor for få det overstået med et one-night-stand. Men hun får i sidste øjeblik kolde fødder og efterlader en flot fremmed alene i sin seng. Og som om det ikke var pinligt nok i sig selv, opdager hun dagen efter, at hendes nye dramalærer er manden, hun efterlod nøgen i sin seng for mindre end otte timer siden ...

CORA CARMACK er en amerikansk bestsellerforfatter, opvokset i en lille by i Texas og bosat i New York, hvor hun tilbringer sin tid med at skrive, rejse og bingewatche Netflix. "Som stjernerne står" er hendes debutroman og den første bog i den populære Losing It-trilogi.

"Romantisk, sjov og vildt sexet […] Et must read for alle new adult-fans." – GOODREADS.COM

"En af de få bøger, der har formået at få mig til at grine højlydt. Og de dampende hede scener? Jep. De var hotte. Men det var så meget mere end det. Min yndlingsbog i år!" – JENNIFER L. ARMENTROUT, BESTSELLERFORFATTER

Bibliotekernes beskrivelse
Bliss er snart færdig med college og har styr på næsten alt. Da hun kaster sig ud one night stand, står pinlighederne i kø og hun møder den helt forkerte mand, som alligevel er fuldstændig perfekt.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Kitaba henüz alıntı eklenmedi.

Kitabın basım bilgileri

Adı: