Nasıl bu kadar tutmuş bir kitap olduğunu gerçekten anlamadım. Okurken kitabı yırtmamak, kafamı duvarlara vurmamak için zor tuttum kendimi. Bu kadar mı sıkıcı olur bir kitap. Sırf okumuş olmak için okudum. Filmini izlemedim ben onun için yorum yapamıycam, ama söylenenlere göre çok güzelmiş. Filmi izleyip onun gazıyla okuyacak olan varsa geçmiş olsun. Umarım siz benim kadar nefret etmezsiniz..