4 farklı kadın ve birbirinden farklı hayatları , ayrılıkları...
Hepsinin istediği ,beklediği şeyler farklı.
Mesela biri çocuk sahibi olmak istiyor .
Karakterleri tanıyalım
_Jess :Kocasını aldattı . Sonucunda ise boşanma .
_Nell :İki çocuk annesi ve çok sevdiği kocasının aldattığını öğreniyor ve boşanıyor .
_Laura : Çocuk sahibi olmayı istediği ve eşi de istemediği için (yani bence öyle) boşanıyor .
_Grace :Eşi onu iğrenç bir şekilde kullanıyor . Boşanıyor ama yine de bir süre eşine çocukmus gibi bakıyor .
İlişki durumları karışık olan 4kadının yaşamlarına şahit oluyoruz aslında .Okumaktan hiç keyif almadığım ve önermedigim bir kitap oldu .
Kapak tasarımından etkilenip almıştım ama benim için hayal kırıklığı oldu.
Oyuna DevamHolly Chamberlin · Feniks Kitap · 201126 okunma
Doğa insanının varoluş biçiminden uzaklaşıldıkça, insan sahip oldukça varolabileceğine inanmaya başladı. Diğer insanları ihtiyaçlarını karşılayacak nesneler olarak algıladıkça, "ilişki adına ilişki" yaşayabileceği kimsesi kalmadığından giderek yalnızlaştı; kalabalık içindeyken, dostum dediği kişilerle, hatta aile içi beraberliklerinde. Maskelenmiş yalnızlık, hayatı da sahip olunan "şey" haline getirdi, hayata yakılan ağıtlar sıradanlaştı, Tanrı kendisinden bir şeyler beklenen, hatta talep edilen bir konuma indirgendi.