📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Grand Kartal Oteli'nin üst
katlarından bir adam "Bebek var!" diye
bağıriyor. Alevler, dumanlar ve bebek var.
Insanlar ve onlarca insan yavrusu diri diri
kavruluyor, dumandan nefes alamiyorlar,
biz izlerken boğuluyoruz, onlar çaresizce
yardım çığlıkları atıyorlar.
Hep birlikte izliyoruz, boğula boğula
ölüyoruz hep birlikte. "Bebek var!" diyor
adam, hiç değilse o yaşasın istiyor. lçeride
bebek var, yangının orta yerinde, alevlerin
arasında bebek var. Her şeyden habersiz,
annesinin kucağında, boğulmak üzere olan
bebek var.
Sabah oluyor, adamlar geçiyor
mikrofonların ardına, birer birer "Ben
sorumlu değilim ki" diyor, "Öbürü sorumlu."
Öbürü de "Ben değilim ki sorumlu, beriki
sorumlu" diyor. Sorumlu yok, utanma yok,
insanlık yok, bebek de yok artık.
Sen bir piliç kamyonunun soğuk kasasında
uyu bebek. Birilerinin sicak kasasında
birikmiş para tomarlarıyla insanlık satın
alınamayacağını öğretene kadar bize
uyumak yok. Bu toprakları her bebeğimiz
için cennet yapana kadar bize durmak yok.
Selahattin Demirtaş
Edirne Cezaevi