Zweig aşığıyım

Zweig aşığıyım
@klasikseverim
Hayatta kalmaya çalışıyorum.
lise
yağmurlu bir yerde olsam keşke
Nereliyim bilmiyorum
13 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
"Kafesten kaçmayı muhteşem bir gösteri olarak sunabilecekken bir kafesin içinde neden yaşayasınki?"
ephesus·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yalnızlık
"Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık, Sevilmeyi beklerken beklemeyi sevmişiz..."
İnsan ve Duygular
Özdemir Asaf
"İnsansız adalet olmaz Adaletsiz insan olur mu? Olur, olmaz olur mu! Ama, olmaz olsun."
Şiir
Çok doğru...
"Evimizin kapısını kim o demeden açmayacak kadar temkinli ama her 'benim' diyene kapıyı açacak kadar da saf bir milletin evlatlarıydık."
Sayfa 130
Roman
"Şu uygar insanlar ne tuhaf, hepsinin kollarında saatleri var, ama hiçbirinin zamanı yok."
Sayfa 112
Zaman