Zweig aşığıyım

Zweig aşığıyım
@klasikseverim
Hayatta kalmaya çalışıyorum.
lise
yağmurlu bir yerde olsam keşke
Nereliyim bilmiyorum
13 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Ne diyebilirim ki...
Reklam
Çok doğru...
"Evimizin kapısını kim o demeden açmayacak kadar temkinli ama her 'benim' diyene kapıyı açacak kadar da saf bir milletin evlatlarıydık."
Sayfa 130
Roman
"Şu uygar insanlar ne tuhaf, hepsinin kollarında saatleri var, ama hiçbirinin zamanı yok."
Sayfa 112
Zaman
Yaşamaktan yoruldum ama ölmekte istemiyorum
İnsan ve Duygular
Puan vermedi·152 syf.·
2021 17. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,6bin okunma
Reklam