-Devlet şöyle kötü, böyle kötü.Siyasi gücün yoksa yükselemezsin, torpil var, rüşvet var iş yapılmıyor.
bla bla bla
-Kemal beyin söylediklerini bu salonda bilmeyen var mı? diye sordum.
YOK
-Hepimiz bu haltları biliyoruz. Kemal Bey eğer devlet çalışanı olarak "yanlışlar bunlar, düzeltmek için de bunları yapalım" diye koşturan bi adamsanız, etrafınızdakiler çok şanslı, siz de çok iyi adamsınız. Ama bütün bunlardan sadece şikayet ediyor ve düzeltmek için koşturmuyorsanız Allah etrafınızdaki herkese sabır ve kolaylık versin.(Kullanılan isimde kasıt yoktur birebir alıntıdır)
ALLAH AŞKINA ARANIZDA BUGÜN YAŞADIĞIMIZ SORUNLARI BİLMEYEN VAR MI? ADIM ATIYOR MUSUNUZ, ATMIYORMUSUNUZ ;TÜM FARK BURADAಠ_ಠ