Neymiş Efendim ....
"Sevgi, kalpleri bir araya getirir, dostluk ise onları asla ayırmaz birlikte paylaşmak, birlikte büyümek ve birlikte mutlu olmak, hayatın gerçek zenginliğini oluşturmuş.(HGK✍️)
Ona iyilik etmeyi, onun bana iyilik etmesinden daha çok istemekle kalmam; kendine her edeceği iyiliğin bana da iyilik olmasını isterim.
"Bana en büyük iyiliği, kendisi iyi olduğu zaman yapmış olur."
"İnsanın kastettiğini tam olarak söyleyemediği bir arkadaşlığın ne faydası olabilir? Herkes cazip şeyler söyleyip memnuniyet yaratmaya, gurur okşamaya çalışabilir ama gerçek arkadaş incitmeye aldırmadan daima nahoş şeyler söyler. Aslında, gerçek bir arkadaşsa bunu tercih eder çünkü o zaman doğruyu yaptığını bilir."