"Bizler her birimiz kendimizin sahibi, koruyanı, anlayanı, arka çıkanı olmalıyız. Kendinden nefret eden biri, sahipsizdir, yalnızdır.
Neden bu kadar kızıyorsun kendine?"
Sayfa 176 - Mazoşizmin Rengi Siyah /Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Mesela az önce oturduğumuz şu bank. Her tarafı kırık ve kirli. Kimisi üzerini çizmiş, kimisi bir kısmına tekme atıp kırmış. Niye biliyor musun? Çünkü bu bank sahipsizdi ve insanoğlunun sahipsiz olana karşı tavrı netti.