y

Yep, bu da ben :)

0 üye
Takip
Uyuyunca da geçmiyor artık...
Tek yapmak istediği şey uyumaktır. Böylece problemlerinden uzaklaşabilir ancak.
Sayfa 157 - Timaş Yayınları·Kitabı okudu
Yep, bu da ben :)
Anlatmaya çalışıyo­rum çünkü anlatmazsam susup kendi bataklığımda boğulaca­ğım...
Sayfa 117 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Yep, bu da ben :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Delirdim evet :d
En çok kendine gülmek geliyordu içinden.
Sayfa 640 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Yep, bu da ben :)
Hem kaptanı Hem de tek yolcusudur Batmakta olan gemisinin...
Sayfa 497 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Yep, bu da ben :)
Favori Alıntımı buldum <3
Bana, sen haklısın deyorlar, Hayır hayır, ben çok haklıyım.
Sayfa 221 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Yep, bu da ben :)
İstersem tadıma doyum olmaz. Her zaman böyle değilim ne yazık ki. Bazen ne kötü olurum bilsen...
Sayfa 252 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Yep, bu da ben :)