Dino ağabey yalnızlığı, beklentiyi, yabancılaşmayı çok güzel anlatmışsın. okurken kalbime bir taş bağladın. içimi daralttın, bunaldım hatta boğuldum. bu açıdan harika bir kitap yazmışsın ama
-spoiler- bari sonunda ne olduğunu anlatsaydın be adam. drogo'yu böyle saçma sapan bir şekilde ölüme götürmeyip en azından simeone'den intikam alma planı kurdurtsaydın. yapmasına gerek yoktu aklından geçirse yeterdi. zaten adım atmaya takati kalmamış garibin, düşünse ne olacak. yaka paça kaleden kovdular resmen. kalede geçen bir ömrün hatırına adamı bir köşede tutup olacakları izletseydin bari. hadi drogo'yu geçtim, düşman geldi mi, geldiyse ne oldu, kim öldü, kim kaldı, nasıl bi savaş oldu anlatsaydın be adam. bu kadar da havada bırakılmaz ki. sinir küpüne döndürdün beni. acayip bir adamsın. hayatta olsaydın yakana yapışıp 'şu kitabı bir sona bağla' demek isterdim. allah rahmet eylesin (drogo + sana ortak paket)