Ben hiç kimseyi unutmam, hiçbir şeyi de unutmam, herhangi bir olayı unutmadığım gibi. herhangi birinin herhangi bir konu da bana nasıl davrandığınıda unutmam. Ben gerçekten unutmam, hem de hiç unutmam... UNUTTUM SANIP, YİNE UNUTMAM.
Aynı anda birden fazla av kovalanmaz...
✍🏻
Yeni yıl, yeni ay, yeni hafta planları yaparken listemize birçok şey ekliyoruz. Ama dikkat edin sadece birkaç tanesini tam anlamıyla yapmış oluyoruz. Hatta belki de listede birçok iş olunca diğer yapılması gereken işleri de tam olarak bitiremiyoruz ve “neden bitiremiyorum” diye yakınıyoruz. Bu benim de yaptığım bir hataydı ve yeni farkına vardım. Birçok şeyi aynı anda yapmaya çalıştım ama bir yere kadar götürebiliyordum. Şimdi yeni bir başlangıç yapmak gerekirse sadece öncelik verdiğimiz şeylere odaklanmalıyız. Yani tek tavşanı kovalamalıyız. Bundan sonra yapacağımız planlarda buna dikkat edersem ve de edersek aslında yapmamız gereken çok şeyi geciktirmeden zamanında yapmış olacağız...
🍃
Siz de fark ettiniz değil mi listenizdeki birçok şeyin hala bitmemiş olduğunu? Görüşlerinizi bekliyorum... 🤓 Hemdem