Nida S.

Gidenin arkasından yas tutmanın kimseye faydası yok. Gidenler umursamaz, çünkü hikayeleri bitmiştir.
Sayfa 297·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beşinci Mektup
Zamanı hatırlatan her şeyden nefret ediyorum. Önce beklemekten. Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan. İkisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın. ... Zaman ilerliyor, bir gün o da ölümü bekliyor artık. Aradıklarının çoğunu bulamamış, Beklediklerinin çoğu gelmemiş bir insan olarak Göçüp gidiyor bu dünyadan. İşte yaşamak maceramız bu. Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak Ve yaşayıp beklerken ölmek! Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir

Nida S.

, bir kitap okudu
8/10
·284 syf.·
16 günde okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2024 16:52
·
2024 1. kitabı
Nikolay Gogol
7.8/10 · 38,5bin okunma
Orhan veli
Yaşamak kolay değil ya kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Şiir
Elleriyle yüzünü kapıyordu zavallı genç. Daha sonra uzun yıllar da, insanların insanlıktan ne denli uzak olduklarını, iyi bildiği kişilerin ruhlarında bile ne acımasız bir kabalığın olduğunu gördükçe aynı acıyla titreyecekti yüreği. Aman Tanrım! Herkesin soylu, dürüst bildiği insanlarda bile görecekti aynı kabalığı...
Sayfa 190·Kitabı okudu
Hayata Dair