Gezilecek yerler özbekistan
Artık, mesela kimseye inanmıyorum;
Bakışları sahte olur genelde.
Önce "canım" derler,
sonra "canın çıksın" derler.
Oysa ben masum bir çocuk gibi sevdim
Güven Tekin
Kırık Bir Kalbin Veda Notu
Edebiyat defteri okurları hepinize es selam Aleyküm ve Rahmetullah kıymetli üyemiz Güven Tekin ben masum bir çocuk gibi sevdim derken ne güzel bir sevgi tarifi yapıyor çocuklar masumdur
evet insan ibadet niyeti ile bakar bir çocuk masumiyeti ile sevebilirse seyahat ve okumalarından en büyük güzellikleri elde edebilir içinizde sevgi olmaz ise yol size güzelliklerini göstermez şairim biz bakışı
sahte olan insanlardan koruyalım kendimizi Türk dünyasının ve orta Asyanın en önemli ülkesi olan özbekistan Semerkant Buhara doğal tarihi ve ilim sahibi insanların sahici bakışları ve can
diyen yürekten gelen iç sesleri ile karşılıyor bizleri ne kadar yılanlarca ısırılmış olsakta biz iyiliklerimizi sadece Cenabı hak için yapalım sahici bir insan olabilmek mükemmellikten kıymetlidir
peki sahi ve sahici insanları ile bilinen Özbekistanda bizleri ne bekliyor geçmişin ihtişamı ve Timur imparatorluğundan kalan bir türk tarihi ve atalarımızın o kusurlarımızı düzeltmeye faydalı olan iç
sesleri evet atalarımızda mükemmel değildi ama inşa imar ve ıslah için çalıştılar özbekistan bugün unesco dünya miras listesinde yer alan Aral gölü vede kızılkum çölü ile komşu bir bölge peki yeniden sevip keşfetmeye hazırmıyız
Bosna hersek ve srebenitsa şehitleri
Günah bu gözle görülecek olursa, mukavemeti nefse acı gelen bir şey olmaktan çıkar ve onları tek tek bilmek düşman ordusunu unsur unsur tanımak gibi zevkli bir anlayışa döner…
Vakur Çayseven Vakur Çayseven·
Akademya Dergisi - Sayı 2
1000k ailesinin saygıdeğer okuycuları sabah el hayr gününüz hayırlı mübarek olsun kıymetli
Tuna nehri ne zaman akar
Kalkın insanlar gafletten sıyrılın!
Doğru Yolun Sapık Kolları
Necip Fazıl Kısakürek
Lokman Şenlik@Misafiriz
Cenabı Hakkı zikretmek insanı gafletten uyandırır biz hakka iman edersek dünyada tüm güzelliklerini bize gösterir Tuna nehride orta Avrupanın en önemli nehridir perdeyi kaldırırsak manzarayı göreceğiz
İşte saygıdeğer kütüphaneci kardeşimiz ve abimiz Lokman Şenlikte yol ve yoldaş Allah cc dür çalar saatinizi ayarlayın ve Hak Tealanın ayetlerini seyredin diyor misafiriz o halde saat beklemez tuna
nehri kırgınların savaşların gölgesinde küsüp insanlara akmam desede gelin bir bilet alamasakta hayale dalalım ve gaflet perdesini kaldırıp Tuna nehrinin plevne kahramanlarının sesini dinleyelim yine
edebiyat defteri ailesinin kıymetli üyesi Yaşar yön güzel bir dua ile başlıyor şiire
Allah’ım, lütfettiğin sayısız nimetlere diyip
Şükür edemedim sana sen ise her şeyi yeterince bol verdin affet beni diyor işte
Allah Tealanın en güzel ayetleri delilleri nehirler ovalar dağlar taşlar sen ben biz Tuna nehride kahraman ve şehitler diyarı tam 10 ülke geziyor Alplerden doğarak
Almanya Avusturya Macaristan gibi pek çok güzel şehri dolaşıyor Tuna nehrini gezebilecek kadar şanslıysak eski şehirler unesco dünya mirasları Roma dönemine uzanan bir geçmiş bizi bekliyor gafletten uyanırsak tuna nehri akmaya başlayacak
İÇERİK COK TATLI OLMUS ELINIZE SAGLIKK🥰ay biz
böyle aile gibi olduk yaa🫶🥹
Öhöm.. Sıcak bir temmuz sabahi... Tamam tamam saka kdgsldndo. 13 temmuz doğumluyum burcum yengeç yükselenim de yengeç. Burcumun özelliklerini gösteriyorum. En azindan arkadaslarim böyle söylüyorlar.
Hogwarts binam Gryffindor ama geçenlerde bi taneside Ravenclaw çıktı
Mıntıkam 7. mıntıka kereste çıktı olur valla ben okeyimm ağır iş severimm (dkdhodnfic az önce yaptım)
Winx perim Flora ama onun kadar narin değilim 🥲
My little pony kesinlike apple jackk
Disney prensesim merida ya da moana olabilir
En sevdigim dizi (ben daha o havali klasik dizilerden izleyemedim ünide izliycem insallah) Talihsiz serüvenler dizisi kendisi benim safe placeim birde arcanei katabilirim. En sevdigim animasyon buz devri ama otel transilvanya, minyonlar, shreki de cok severim.
Hobilerim farketmissinizdir ksgdodnfo kitap okumayi cok severim. Video oyunlarini oynamasinida izlemesini de cok severim. Özellikle minecraft a bayılırım. Resim cizmeyi -her ne kadar aşırı bir yeteneğim olmasada-severim. Grubumun müziklerini dinlemeyi cok severim. Araştırmayı, öğrenmeyi cok severim. Belgesel-ozellikle hayvan belgeselleri ve uzay hakkinda olanlar-bayilieim.
En sevdigim kitap #k:1614.Ama ikinciyi secemem o kadar cok var ki. Üşenmesem yazardim.
Nefret ettiğim şeyler
En başta Atatürk düşmanları
İkincisi Türk düşmanları
Şimdi öznel olanlara gecebiliriz🥰
Yalan, güvensizlik ve benzeri olaylar beni cok geriyor ve üzüyor. Özellikle su arkamdan konuştun olayı...
Insanlar hakkinda yanlış düşünmek sonra o kadar üzülüyorum ki...
VERİLEN SÖZLERİN TUTULMAMASI...
(Promises are nothing more than fleeting thoughts)
ben bunu Hayruş ✮⋆˙ dan gördüm o da filepenyez ✯ ve Sȳzaerys•’dan görmüş çok güzel bi içerik olmuş hepsinin ellerine sağlıık 💖
7 aralık da doğdumm.yay burcuyum ,hayatımda benle aynı gün doğan sadece bir kişiyi tanıyorumm o da ۶ৎ Ophelia🫶🏻💖
en sevdiğim dizi prison break ,en sevdiğim animasyon rapunzel ,ınside out ve ejderhalı nasıl eğitirsiin 🤗
hobilerimi söyliyim 🐽 9 yıldır voleybol oynuyorum (hiç sevmiyom böyle söylemeyi 😭☺️)neyse resim çizmeyi çok severim özellikle tuvale başkaa anı olsun diye video çekmeyi,arkadaşlarıma küçük hediyeler almayı ve yapmayı da severimm 💝
en sevdiğim kitaplar Percy Jackson ve Yunan Tanrıları serisi ben bu seriyi 14 yaşımdayken acayip kafaya takmıştım 7/24 okuyordum hala öyleyim ama çok cıvıtmadan 💕
NEFRET ETTİĞİM ŞEYLEER😭
insanların birbirini şaka bile olsa zorbalamasından NEFRET ederiim
yemek yerken yemeğin şapırdatılması
biri bir yiyeceği yerken birbirlerine ikram etmemesi
ıspanak ,pırasa ve balıık.🤮(o kadar çok şeyden nefret etmiyormuşum yaa)💖🐽
tavşan ve köpekleri çooook severiim başkaa en sevdiğim yemek mantı ve saarmaaa 😋
küçükken ressam olmak isterdimm🎨
en sevdiğim çiçek sarı lale çok klasik ama olsuun qwqwqwq😌
Piramitler voleybol hayvanlar dan falan konuşmayı çook severim
çoğu insan bana çok soğuk bi insansın der ama ben asla böyle olduğumu düşünmüyorum gsliyim öylesine tutuyom futbolu acayip saçma buluyorumm en sevdiğim yazar Agatha Christie teyze 💖 fav rengim pembe ve lacivert
bişeyi yapmadan çok düşünürüm yatmadan önce herşeyi kafamda kurarım (overthink)🤗
bazen gereksiz duygusal ve enerjik olabiliyorum mesela her zaman kayıp balık Nemo izlerken ağlarım hüngür hüngüür😭geceleri acayip sakar ve gereksiz bi enerji olur üstümdee🐵
ben buyuuumm💖🐽(ne kadar klasik bi insanmışım yaa😭😭😭)biraz kısa olduu💕