Dedim ya, kendi içimizde, kendimize dair bilmediğimiz o kadar çok şey var ki... Böyle vesilerle meydana çıkıyor da öğreniyoruz.Bunların var olması utanılacak bir şey değildir, var olduğunu öğrendikten sonra buna göre hareket etmemek yanlış, korkunç olabilir.
İlk defa bir Orhan Pamuk kitabı okudum.Yerinde bir seçim yaptığımı düşünüyorum Masumiyet Müzesini seçerek.Kitapta ara ara ana karakterden sıkılabiliyorsunuz.Yok artık bu kadarıda olmaz dediğiniz her an yeni bir kapı açılıyor.Acı tatlı bir his bırakıyor içinizde.Kitabın sonlarına geldikçe karışmaya başlıyorsunuz.Gerçeklikle hayal arasındaki ince çizgide bir cambaz gibi yürüyorsunuz.İpten düşmemeniz dileği ile.
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma