Mutluluğu aradığımız kişi bizden daha mı mutlu acaba? Bu açıdan bakabilir miyiz olaya?
Kıskançlığımızı nasıl yenebiliriz? Bizimle mi alakalı, sevgilimiz ile mi yoksa çevreyle mi?
Peki aldatma? İnsan niye aldatır? İlişki nasıl düzelir? Aldatıldıktan sonra ayrılmalı mıyız?
Hayatımıza aldığımız kişiyi olduğu gibi mi kabul ediyoruz yoksa hammadde olarak mı görüyoruz? Onu olması gereken şekle sokabilir miyiz? Sokmalı mıyız?
Peki, mutlu etmeyecek birinin, artık hayatımızda bizi de meşgul etmeyeceğine nasıl karar vereceğiz?
Bir kez gönül yıktın ise Bu kıldığın namaz değil Yetmiş iki millet dahi Elin yüzün yumaz değil
Bir gönülü yaptın ise Er eteğin tuttun ise Bir kez hayır ettin ise Binde bir ise az değil.