Başlarda sıkıcı olsa da hapishane ve sonrası olaylar insanı sürüklüyor. Sıkça gereksiz betimlemelerdeb sıkılabilirsiniz. Noktalama işareti olarak sadece virgül ve nokta kullanılmış. Ben buna rağmen okurken zorlanmadım fakat bazı arkadaşlar zorlanabilir.
Anne sana kim dedi yavrunu doğurmayı?
Sanki karnında fazla yaramazlık mı ettim?
Senden istemiyordum ne tacı ne sarayı
Karnında yaşıyordum kafiydi saadetim.