ela

ela
@leaxty
21/estj
"İyi yıllarda yediler, içtiler ve aşık oldular. Kötü yıllarda ise kılıç çekip birbirinin boğazını kestiler."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Nefreti yenebilmek için en iyi yol, nefret, öfke değildir. Nasıl ki öç almak da açılan yaraları sarmaz."
Sayfa 83
İlişkiler
"Yaranmak için elimden geleni yaptığım halde beni ille de sevmeyen kimseleri ben de sevmemeliyim."
Sayfa 82
İlişkiler
"Sevda ki bir insanın yalnız gönlüne değil,aklına,fikrine,iradesine kısacası bütün heveslerine,manevi kuvvetlerine hakimdir- dâima şüphe ve vesveseler içinde bulunmaktan gaz duyduğundan kulakları ve gözleri her duyduğu, her gördüğü şeyi onun karakterine göre işitip görmeye, akıl her hükmünü onun arzusuna göre vermeye mecburdur."
Sayfa 177
"İnsan bütün bu pislikleri ancak yalnız başına ve dövünce dövüne,didine didine üstünden atabilir.. Ama yalnız başına.. Kimseye bir şey sıçratmadan..."
Sayfa 252