ela

ela
@leaxty
21/estj
"İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ela

, bir kitap okudu
9/10
·256 syf.·
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Rupi Kaur
7.2/10 · 4.007 okunma
"İnsanlar hayret verici derecede yalancıydı."
Sayfa 59
"İnsan birini seviyorsa, bu sevginin gerçek boyutu ancak ayrılık sırasında anlaşılır."
Sayfa 19