"Yalnızım.
Dipsiz bir karanlık var ve ben yalnızım, terk edilmiş haldeyim.
Sevgi isteyen kalbimin yalnızlığı dayanılır gibi değil. İnancım nerede kaldı? Derinlerimde, içimde bile, boşluk ve karanlıktan başka bir şey yok. Tanrım, bilmediğim bu acı ne kadar da sancılı. Bana dur durak bilmeyen bir acı çektiriyor. İnancım yok.
Kalbime doluşan ve bana tarif edilmez bir kaygı veren söz ve düşünceleri dile getirmeye yeltenmiyorum bile."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ufukta bir kedi, sanki içime doğru yansıyarak tırmalıyor bedenimi. ahh diyorum, biraz rüzgar esse, bir kaç yaprak düşse düşlerime bu gece, sanırım rahat uyuyabilirim. oysa bu koca rüya, bu ürkek savaş tılsımı, hep yarına, bir dahaki güne koşarak sarkıtıyor beni. ağlasam diyorum, içim biraz kımıl kımıl olur mu o zaman? Bu şarkı bir çarelerin şarkısı mı? Bu müzik yüreği yanık olanların mı yoksa..