kllncı

kllncı
@leoneferito
Büyük bir yorgunluk duyuyorum: yılların yorgunluğu. Okuyamıyorum, düşünemiyorum. Oğuz Atay
Edebiyat
Reklam
Velhasılıkelam, anılarımızdan biliyoruz, küçükken daha güzel insanlardık.
1000Kitap
"İyileşmek mi?" dedi Frida. "Ama ben hasta değilim ki. Kırık döküğüm. Aynı şey değil, anlıyor musunuz?"
1000Kitap
Bütün umutları çocukluğumda bıraktım"
1000Kitap
Eksikliğe mi alışmışız mutsuzluğa mı yoksa
1000Kitap
Reklam