Görüyorsun ki sevgili günlük!
Yine içimde onlarca kaygı var ve hepsi tonlarca ağırlıkta. Elimden geleni yaptıktan sonra neden üzüleyim ki? Kimse görmüyor, bilmiyor olabilir. Ama ben biliyorum..ne kadar emek verdiğimi. Bu da bana yeter. 🤍
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Furûğ hep tanışmak istediğim bir şairdi. Bu tanışmayı mümkün kılan bu son kitabına ziyadesiyle minnettarım. Öyle zarif ve içten ki cümleleri, çok başka bir his bırakıyor söyledikleri. Anlatmak istediğini ne kadar anladım bunu bilemem ama yavaş yavaş, bazı cümleleri tekrar tekrar okudum, içime sindirdim, sanki Furûğ’un sesini duydum. Kalp kırıklığını da kadınlığını da taşıyarak, ardında bıraktıklarıyla hep el ele olmak istiyorum. Teşekkürler Furûğ, iyi ki geçtin bu dünyadan…
İran sinemasına ve şiirlerine bir kez daha vurulduğumu dile getirmek zorundayım; çok seviyorum!
Furuğ Ferruhzad