Ben senin içindeyim, sen benim içimdesin, biz dünyadayız ve dünya içimizde. Hepimiz biriz. Dünyaya zarar verirseniz, insanlara veya hayvanlara zarar verirseniz kendinize zarar verirsiniz.
"Yüzümü kınından çıkaran sensin
pencereyi getiren aklıma
sanki güzmüş
sevecenliğe sarınmak istiyormuş gibi
sanki canım
yüzümü sensin biriktiren kitaplara."
Giden gitmiş, ardında bir boşluk bırakmıştır. Ama Cenab-ı Hakk’ın nizamı şudur: Öldü dediğimiz kuşburnu çiçek açar, koyun kuzular, oğlaklar çayırda sıçramaya başlar.