En çok seni bekledim.
Sabahın altısında vedalaşmak için önce,
işten gelmeni sonra,
her akşam işaret parmağına minik ellerimle sarılıp bakkala gitmeyi,
annem sarıldığında bile kıskanıp aranıza atlayıp ilgiyi üstüme çekmeyi,
başarılı olduğumda yanımda olmanı,
seni sevdiğimi söylerken ben de demen yerine
sevdiğim tatlıyı bana ayırmanı,
ayrı kaldıysak döndüğünde yüzük, kolye falan getirip beni mutlu etmeye çalıştığın zamanları,
sonra emekli olmanı,
boştaysan sarılmanı,
beni dinlediğin anları...
Araba sürdüğümüz bir kaç günü.
Senle vakit geçirmeyi...
Baba geri dönmeni bekliyorum şimdi. Lütfen...