"- zekâca kimseden aşağı değildi. tertemiz, billur gibi bir ruhu vardı. asil heyecanları olan bir insandı. ama hiçbir şey yapmadı.
-niçin? ne yüzünden?
-ne yüzünden mi?.. oblomovluk! "
Bu aralar ne kitap okusam gözüme ne çalınsa edebi bir eser namına hep mekanik bir işleyişe sahipmiş gibi. Bana okuduğumda duygusal yoğunluk anlamında farklı alemleri tattıracak bir kitap önerebilir misiniz?