"- zekâca kimseden aşağı değildi. tertemiz, billur gibi bir ruhu vardı. asil heyecanları olan bir insandı. ama hiçbir şey yapmadı.
-niçin? ne yüzünden?
-ne yüzünden mi?.. oblomovluk! "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu aralar ne kitap okusam gözüme ne çalınsa edebi bir eser namına hep mekanik bir işleyişe sahipmiş gibi. Bana okuduğumda duygusal yoğunluk anlamında farklı alemleri tattıracak bir kitap önerebilir misiniz?