Azıcık düşündüler diye,şimdikler daha kötü yapıyorlar. Yoklukla,açlıkla,polisle terbiye ediyorlar. Bizim Anadolunun bir sözü vardır, "Allah,kimseyi açlıkla terbiye etmesin." derler. Bizim çağın deri yüzücüleri açlıkla terbiye ettiler uzun zaman düşünenleri.