RABİA

RABİA
@lrabia4
kapattım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Eğer bir insan milyonlarca yıldızın ve gezegenin arasında tek bir gezegende yetişen bir çiçeği severse bu onu mutlu etmeye yetecektir. Çünkü yıldızlara baktığında ' Benim çiçeğim oralarda bir yerde ' diyebilir... "
Edebiyat
" İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var...Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyâdı var... "
Edebiyat
" Ne yatmak ne dinlenmek sadece bir dört duvar arasında bulunmak... Bu geniş karanlıktan bu seslerden kaçmak. "