luna

luna
@luna_97
"I think he did it but I just can't prove it"
"Tanrım senden hiçbir şey istemiyorum... Hiçbir şeye ihtiyacım yok. Bana yalnızca huzur ver..."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap okumak...

Kamuran

@Bjkliii
·
Hala da öyle
“ Derler ki; Çok eski zamanlarda Kitap okumak En ucuz Seyahat şekliymiş.”
Korkak olmak kötü değildir, fakat korkusuzsan...

Mervé

@mervekkkaya
·
“Korkaklar bin kere, cesurlar bir kere ölür”
Sayfa 198·Kitabı okudu
Puan vermedi·80 syf.··
2021 1. kitabı
Zweig'in kitaplarının dili insanı farklı diyarlara uçuracak türden. Birine aşık olunca oluşan karnınızdaki kelebek hissi gibi düşünün. Bir kez okursunuz ve o kitaba aşık olursunuz. Sanki kurumuş güllerin içinde canlı bir çiçek görmüş gibi olursunuz. Kalbiniz çarpar, mutlu olursunuz. İşte bundan dolayı "Ay Işığı Sokağı" adlı eseri okumanızı öneririm...
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202182,1bin okunma
"Ne şehri hissediyordum , ne de sokağı, ne sokağın adını, ne de Kendi adımı, sadece burda yabancı olduğumu hissediyordum."
Hoş Geldin Kasım