acotar serisinde favorim üçüncü kitap olduğu için (acosf daha okumadım ilk üç kitap arasında favorim acowar oldu) buna bir şeyler yazmak(SPOILERLI<3)yüce leydilik görevimdir. ~~~~Öncelikle eksiler: sjm’in kendi kişiliği(problematik biri ve düşünme şeklini çözemedim tuhaf ve rahatsız edici bulduğum noktalar çok)kalemine de yansıyor. YAHU kadının kelime,fiil haznesi zaten sınırlı(eş,bağ,hırlamak,inlemek) ve hep tekrara düştüğünü hissettiriyor (bari çeviri düzgün olsun…)ayrıca romantasy okumaya bayılırım ama smut kısmı fantastiğin önüne geçecek kadar her sahneye dahil edilince komik buluyorum sorry not sorry. HAYVAN GİBİ bir savaş ortamı var milyon tane dert var ama karakterlerin umrunda değil(savaş meydanında çadırda smut sahneleri,Elain’in ölümden dönüp depresyona girmesine rağmen Lucien’in hala tek derdinin onunla olmak oluşu HAHAJAJSJASJ)Normal bir hayat,sohbet ve ilişki için uygun ortam yoktu ama sayfalarca dümdüz ev hallerini okuduk. yarattığı evrendeki eşitsizliklere karşı gelmek istemiş ama batırmış gibi hissettim. İstismar konularına değinirken bile erkeklerle kadınları bir tutmadığını kör olsa koklayarak fark eder. Feminist(!)karakterler yazmaya çalışıp HALA kadınları kaderindeki eşler ile olmazsa sahipsiz,güçsüz kalacaklar ve tek amaçları eşlerini mutlu etmek gibi göstermiş. Bu tarz ve dahası konularda Sjm ile anlaşamıyorum ama kitabın gidişatını,genelini çok etkileyen detaylar değildi puan verirken gözümde. ha bir de basic hetero cift görmekten sıkıldım oraya da değineceğim LOS GEHT’S! ~~~~favorim olma kısmı: bu serinin aile teması(found family trope) beni FELAKET etkiliyo. Inner circle benim ailem GECE SARAYI BENİM EVİM!!! hikayenin ve