Puan vermedi·612 syf.··
2025 2. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 07 Kasım 2025 12:15
Zaten önceden normal kitabı da okumuştum ama sanki bu mangada daha detaylı anlatılıyor bu yönden sevdim. Onun dışında ana karaktere arada sempati beslesem de sevemedim ya. Spoilerr Dazai gerçekten böyle biri tanıdı mı hiç bilmiyorum ama akıl hastanesinde tanışıp konuştukları sahne hoşuma gitti. En azından ana karakterimizin sonunda yaşadıkları beni üzmedi beter olsun. O kadar kadının ölümüne sebep oldu bence saf kötü olmasa bile ezik ve korkak bir karakter. Her neyse bir çizim öğrencisi olarak çizimlere bayıldım ve kitapların çizgi romanlı halleri çok hoşuma gidiyor. I luv it.
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2022975 okunma
Artık en sevdiğim Percy Jackson kitabı
10/10
·560 syf.··
Beğendi
·
2025 14. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 19 Eylül 2025 20:43
Kitabımız II. Argo'nun içinde Leo, Piper, Jason ve Annabeth ile birlikte Yeni Roma'ya gelmesiyle başlıyor. İlk önce barışçıl bir şekilde başlayan bu görüşme Leo'nun kendi elinde olmadan Yeni Roma'ya ateş açması iki kamp arasındaki ilişkileri eskisinden de kötü bir hale getiriyor. SOnrasında bir araya gelen 7 melezimiz (Leo-Piper-Jason-Annabet-Percy-Frank-Hazel) her şeye rağmen büyük kehaneti gerçekleştirmek üzere yola çıkıyorlar. Yolda Nicao'nun bronz bir vazo içinde esir alındığını ve yalnızca birkaç günü kaldığını, Annabeth'in Athena'nın çocuklarının yüyıllardır deneyip bulamadığı bir heykeli bulması gerektiğini öğreniyoruz. Yani kısaca kitapta aksiyon hiç eksik olmuyor. Açıkçası şimdiye kadar okuduğum en iyi Percy Jackson kitabı. 7 melezin hepsinin bir arada oluşu, Percabeth'in en sonunda ilişkilerini normalce yaşayabilmesi -sonu saymıyorum- 7'linin arkadaşlığı ve bu kitapta çokça bulunan ikonik sahneler. Bu kitapta yeni karakter eklenmediğinden sanırım bu "ikonik sahneler"in beni en çok eğlendiren ve etkileyen birkaçından bahsedeceğim. ❀Leo ve Narkissos sahnesi gerçekten çok iyiydi. Aşırı eğlenceliydi özellikle Leo'nun söyledikleri:"I'm super-sized McShizzle, man!" Leo said. "I'm Leo Valdez, bad boy supreme. And the ladies love a bad boy." Yani Leo'nun mizahını ve karakterini çok iyi yansıtıyor fakat haksız değil çünkü "All da ladies luv Leo!" neyse. Leo'nun dışlanıyor olması çok kötü... Özellikle Percy'le aşırı iyi bir ikili olabilirler bence bir tek ilk karşılaşmaları biraz sıkıntılı. Sanırım sonraki kitaptan bunu bekliyor olacağım. ❀Yunus-adamlarla karşılaşmalarını okumak da çok sezkliydi bence. Az önceki kısım nasıl Leo'nun kişiliğini yansıtıyorsa bu kısım da tam Percy'lik. "Sakının!" diye bağırdı. "Tanrının içeceği. Diyet Kola'nın dehşeti karşısında tir tir
Athena'nın İşaretiRick Riordan · Doğan Egmont Yayıncılık · 20202,657 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
That Sik Luv
9/10
·564 syf.··
2025 2. kitabı
Şuana kadar okuduğum en Dark Roman kategorisinde ilk 3 te yer aldı! Sevdim mi? Offf hem de nasıllll. Belirtmek isterim kitap DARK içeriklidir.Kitap size uymuyor ise okumayınız!! Bir yanda küçüklüğünden beri kendisini Covenant Akademi’ de ilk kadın Magnus Princeps olmaya adamış Briony Strait, bir yanda da din adamlarından ve Covenant Akademi’den nefret eden Aero Westwood.Bri’nin takipçisi. Ateş ve barut gibi değil mi? Aralarındaki kimya muhteşemdi. Aero tüm tabularınızı yıkacak bir kakrakter.Aero’nun  “Love is beneath us.” diyerek sevginin sadece insan uydurması iki kelimeden ibaret olmadığını ve aslında her şeyin eylemlerden meydana geldiğini anlatması o kadar iyiydi ki. Sonunda ona aşık olmadan kitabı bitirmeyeceğinize söz veriyorum. Yazarın kalemine ve düşüncelerine hayran oldum. Üzerine çok düşünülmüş ve altta yatan sebeplerin boş olmadığı bir kurguydu çok zekice yazılmıştı. Her hareket önceden planlı ve mutlaka altında yatan haklı bir sebep vardı. Okurken duygudan duyguya geçtim ve bu konuya ilişkin bizim ülkemizde de maalesef ki çok fazla sayıda yaşananlar olduğundan dolayı okuması ağır oldu benim için. Her şeyi hissetim. En ince ayrıntısına kadar. Hayatın içinden katman katman işlenmiş bir kurguydu.Tam yaklaştım dediğiniz anda başka bir katman çıkıyor ve sonunda tüm teorileri patlatan bir bombayı bırakıp gidiyor yazar.Okurken bazı yerlerde isyan etmedim değil. Kendilerini haklı göstermek ve pisliklerinin gün yüzüne çıkmaması uğruna insanların yapmayacağı pislik olmadığı açıkça ortaya serilmişti. Kendilerine din adamı diyerek, din kisvesi altında yapmadıkları istismar ve bu uğurda ortadan kaldırmadıkları bir kişi dahi yokken nasıl bu kadar rahat yaşayabiliyorlar? Neden böyle insanlar var? Neden!!! Gerçekten artık herkesin gözünün açılması gerekiyor. Dark
#çevirigiller
That Sık LuvJescie Hall · Independently Published · 202315 okunma
“burası Velaris,Yıldızışığı Şehri”
8/10
·764 syf.··
2024 4. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 25 Temmuz 2024 17:50
acotar serisinde favorim üçüncü kitap olduğu için (acosf daha okumadım ilk üç kitap arasında favorim acowar oldu) buna bir şeyler yazmak(SPOILERLI<3)yüce leydilik görevimdir. ~~~~Öncelikle eksiler: sjm’in kendi kişiliği(problematik biri ve düşünme şeklini çözemedim tuhaf ve rahatsız edici bulduğum noktalar çok)kalemine de yansıyor. YAHU kadının kelime,fiil haznesi zaten sınırlı(eş,bağ,hırlamak,inlemek) ve hep tekrara düştüğünü hissettiriyor (bari çeviri düzgün olsun…)ayrıca romantasy okumaya bayılırım ama smut kısmı fantastiğin önüne geçecek kadar her sahneye dahil edilince komik buluyorum sorry not sorry. HAYVAN GİBİ bir savaş ortamı var milyon tane dert var ama karakterlerin umrunda değil(savaş meydanında çadırda smut sahneleri,Elain’in ölümden dönüp depresyona girmesine rağmen Lucien’in hala tek derdinin onunla olmak oluşu HAHAJAJSJASJ)Normal bir hayat,sohbet ve ilişki için uygun ortam yoktu ama sayfalarca dümdüz ev hallerini okuduk. yarattığı evrendeki eşitsizliklere karşı gelmek istemiş ama batırmış gibi hissettim. İstismar konularına değinirken bile erkeklerle kadınları bir tutmadığını kör olsa koklayarak fark eder. Feminist(!)karakterler yazmaya çalışıp HALA kadınları kaderindeki eşler ile olmazsa sahipsiz,güçsüz kalacaklar ve tek amaçları eşlerini mutlu etmek gibi göstermiş. Bu tarz ve dahası konularda Sjm ile anlaşamıyorum ama kitabın gidişatını,genelini çok etkileyen detaylar değildi puan verirken gözümde. ha bir de basic hetero cift görmekten sıkıldım oraya da değineceğim LOS GEHT’S! ~~~~favorim olma kısmı: bu serinin aile teması(found family trope) beni FELAKET etkiliyo. Inner circle benim ailem GECE SARAYI BENİM EVİM!!! hikayenin ve
Kanatlar ve Küller SarayıSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20183,525 okunma
5/10
·458 syf.··
2024 100. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 05 Temmuz 2024 15:41
Selamlar, ben Leyla. Ben bu yazarın daha önce That Sık Luv kitabını okumuştum ve okuduğum hiçbir şeye benzemiyordu. Bu kitabının da aynı olacağını zannettim ama öyle olmadı. Tahmin edilebilir bir kurguya sahipti. Nicole çok fazla “pick me girl” enerjisine sahipti. Özellikle Hawke kavga ederken koluna dokunup tarafların uzlaşmasını sağlayan özel bakış gücü varmış gibi davranması bana çok inandırıcı gelmedi. Bunu sorun olarak kabul eder misiniz bilmiyorum ama karakterlerin birbirine sürekli “Sen olmasaydın ne yapardım, sen benim aşkımsın, ruhumsun” tarzı cümleleri bir yerden sonra beni baydı. Sevdiğinle zıtlaşmanın köpeğiyim. Colleen Hoover ve Brittainy C. Cherry birleşimi gibi bir şeydi. Dram seviyesi yüksekti. Tetikleyici uyarısı var. Okurken dikkat edelim. Nicole, sevgilisi Patrick ile mutlu ama alışılagelmiş bir hayat sürdürmeye devam ediyordu. Daha fazlasını aradığı ama şükretmek zorunda hissettiği bu baloncuk, Hawke adında her yeri dövmelerle kaplı, hapishaneden yeni çıkmış kötü adam tarafından hiç beklemediği bir şekilde patlatılacaktır.
1000Kitap
HawkeJescie Hall · Independently published · 012 okunma
Tetikleyici
6/10
·564 syf.··
2024 186. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2024 12:19
"Zalimceydi. Çoğu kişi bunu düpedüz kötülük olarak görürdü. Ama benim gördüğüm tek şey, bizim bu dünyada verebileceğimiz herhangi bir acıdan çok daha kötüsünü hak eden bir adamın ilahi, göksel adaletiydi." "Aero'nun arkasında durdum, bir hayat yok olurken ve yeni bir hayat yeniden doğarken kanlı elini avuçlarımın içinde tuttum." Kitabın neresinden tutsam elimde kalır. Öncelikle spoilerlı bir inceleme olacak. Adeline’ın Peşinde okuyanların aşina olduğu dark, takıntılı ve tetikleyici o ilişkiyi 10'la çarpabilirsiniz. Tetikleyici çok fazla unsur var. Dark okumaya ilk kez başlıyorsanız bu ağır gelir ki okuyan ben bile tetiklendim. Konuya geçmeden önce konunun çok uzatıldığını düşünüyorum. Akıcı mıydı evet. Okurken sayfaları hızla çeviriyor insan. Yine de smut sahnelerin etrafına ölümler ve işkenceler serpiştirilmiş gibiydi. 300 sayfa bile bu konuya fazla ama Briony'in karanlığa bulanmasını işlemek için smut sahnenin bir şeyini çıkartarak yazmak için kitap bu kadar uzatılmış gibi Konuya geçelim. Öncelikle yine kilisenin karanlık köşelerinde rahiplerce istismar edilmiş ve kiliseden nefret edip intikam yemini etmiş erkek karakterimiz Areo var. Kim kimden ne için intikamı alıyor kimin akrabası veya kardeşi diye çözmeye çalışırken beynim yandı ne yalan söyleyeyim. Herkesin birbiriyle bir akrabalığı ve ilişkisi çıkıyor ve kim kim diye düşünürken insanın kafası karışıyor. Görüp görebileceğiniz en karanlık ve tetikleyicilerle dolu bir kitaptı. Baygınken videoya alıp taciz etmeler, kadını başkasıyla paylaşmalar, kanlı fanteziler... Kısaca bir dark kitapta ne olabilirse o kadar vardı demiyorum. çok daha fazlası vardı. Kitabın başında Briony ile tanışıyoruz. Briony, kilisesinde lider olmak için basamakları tırmanırken, tanımadığı bir kişiden, takipçisi Aero'dan gizemli mesajlar
That Sık LuvJescie Hall · Independently Published · 202315 okunma