Ah Meryem...Ah Leyla... Muhteşem kurgu,muhteşem anlatım, muhteşem betimlemeler ve "gerçek"acılarla dolu bir hikaye.
Sadece kadın olduğun ve Afganistan gibi bir ülkenin vatandaşı olarak doğduğun için, zaten zor olan hayatta nasıl çaresiz kalıp, başına gelen her şeyi mutlak bir kabullenme ile sineye çekip; en derin acıları her nefes alışında hissedebileceğini cok akıcı bir dille anlatan bir kitap.En az Ucurtma Avcısı kadar muhteşem.
Bu kentin ne çatısını aydınlatan ayları sayabilirsin, ne de duvarlarının gerisine gizlenen bin muhteşem güneşi.