Begüm

Begüm
@madamsiyah
Özgürlük, kendi kalbini bir başkasının ellerine verdiğinde mahkûmiyete dönüşürdü ve gerçek ölüm o zaman gerçekleşirdi.
Sayfa 918
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten insan son kez oldugunu bildigi anların tadını çıkarmak yerine acısını yaşardı,bu yüzden tanrı çoğu zaman son olduğunu hissettirmek istemezdi.
Aslında kimse onu yaşarken hayatının en mutlu anını yaşadığını bilmez.
Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz
Sayfa 472
Tanrı’yı seviyorum” deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır. Çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen, görmediği Tanrı’yı sevemez.