"Hımm," dedi. "Sana biraz tavsiye verecek olsaydım, bana birisinin senin yaşındayken söylemesini istediğim şeyi söylerdim."
"Neymiş o?"
"Sürekli endişelenmekten vazgeç."
Gülümsedim. "Söylemesi kolay."
"Kafanı bir kez buna verirsen pek de zor değil."
Omuz silktim.
"Hatalar yap.Yanlış kişiye âşık ol.Yanlış yollara sap.Oradan çık ve hayatını yaşa! Her şey sonunda yoluna girecek."