📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir önceki kitap kadar sevdim bunu da.İsmi de çok güzel.Zeze yine zorluklarla karşılaşıyor.Ben bu kitapta onun için daha çok üzüldüm.Ailesinin yanında değil.Maddi durumlarından dolayı onu maddı durumları daha iyi olan bir aileye veriyorlar.Zeze yine çok hayalperest.Bu sefer de yüreğinde yaşayan bir kurbağa var.Kurbağalardan ne kadar korksam da ben bu kurbağayı çok sevdim. :)