📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kerbela olayını duyunca okuyayım dedim ve kütüphaneden aldım.Sanırım üç gün gibi bir sürede bitirdim.Kerbela olayı zaten çok etkileyici bir olay kitaptaki olay anlatım tarzı da güzel olunca kitabı çok beğendim.Bence olay çok güzel anlatılmış.Abartılmadan olduğu gibi çok güzel bir dille.Özellikle''Kim bir bardak su içerse beni hatırlasın'' sözü beni çok duygulandırdı.
Gerçekten çok güzeldi.Reşat nuri en sevdiğim yazarlardan biri ve bu kitabını da çok beğendim.içindeki hikayeler bana ömer seyfettin'in hikayelerini anımsattı.Bu yüzden daha bi sevdim.Çok güzel eğlenceli hikayeleri vardı.Keşke ödünç almasaydım.Bazen hikayelerini tekrar okumak istiyor insan