z e y n e ب

z e y n e ب
@mcnn21
﷽ °•. °•. °•. Sürdüğün iz, âkıbetindir.. 17.03.2019 **Evli
Bir kilimi yere sermek kadar güzel ne var Sonra püsküllerini düzeltmek kadar Ya sofraya dilim dilim kesilmiş bir domatesi koymaktaki görkem?
Sayfa 44 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
z e y n e ب
Gece gece kilim serip domates peynir dilimleyesim geldi Sağol :) Ahh kalmadı öyle kapı önlerine kilim sermeler falan . Biz artık betondan bir apartman kuşuyuz
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Maya efsanesine göre, yaratıcı mutsuzdur çünkü kendisini övecek kimse yoktur; böylece dünyayı, dağları, ağaçları ve hayvanların çoğunu yaratır. Ancak hayvanlar konuşamadığı için insanı yaratmaya karar verir. Önce onları balçıktan ve topraktan yaratır ama insanlar saçma sapan konuşurlar. Onların eriyip gitmelerine izin verir ve yeniden dener; bu kez insanları ağaçtan yapar. Ağaç insanlar donuktur. Onları yok etmeye karar verir ama insanlar ormana kaçar; ancak yol boyunca zarar gördüklerinden yavaş yavaş değişip bugün bildiğimiz maymunlara dönüşürler. Bu başarısızlıktan sonra Yaratıcı nihayet işe yarayacak bir formül bulur ve ilk insanları beyaz ve sarı mısırdan yaratır. Biz bugün mısırdan etanol yapıyoruz ama onu içen insanları yaratmadaki ustalığa henüz ulaşamadık.
Bilim
z e y n e ب isimli okura yanıt verildi
z e y n e ب
2004te Amerikalı bir biyolog inanç genini bulduğunu iddia etti. Ve bu genin varlığı zaten 1400 yıl önce inmiş kuranda Şems suresinde geçmektedir. Her insanda bir yaratıcıyı sorgulama ve inanma içgüdüsü vardır bu sadece maya ırkına özgü değil ilk insandan itibaren vardır.. Sizin dediğiniz gibi kimi sorgulayarak bulur mayalar gibi hz. Ibrahim gibi kimi de sorgulama gereği duymadan çocukluktan itibaren Atalardan gelen ogretiyle inanır. Buna da taklidi iman denir. Bu yanlıştır demez Rabbimiz ama eksiktir çünkü Yaratıcı kişinin müslüman da olsa Sorgulayarak öğrenerek arastirarak ve yaratıcıya ulaşarak iman etmesini söyler buna da tahkiki iman denir.. Malesef insanların çoğu sadece din hususunda değil her konuda düşünmeyi sorgulamayi lüks sayar :) Yapacak bişey yok. Çoğunluk bizim pusulamiz değil. Biz sadece bilimde değil dinde ve inançta da sorgulamayi araştırmayı şeref bilir ve çabalarız :) Düşünebilenlere selam olsun
Maya efsanesine göre, yaratıcı mutsuzdur çünkü kendisini övecek kimse yoktur; böylece dünyayı, dağları, ağaçları ve hayvanların çoğunu yaratır. Ancak hayvanlar konuşamadığı için insanı yaratmaya karar verir. Önce onları balçıktan ve topraktan yaratır ama insanlar saçma sapan konuşurlar. Onların eriyip gitmelerine izin verir ve yeniden dener; bu kez insanları ağaçtan yapar. Ağaç insanlar donuktur. Onları yok etmeye karar verir ama insanlar ormana kaçar; ancak yol boyunca zarar gördüklerinden yavaş yavaş değişip bugün bildiğimiz maymunlara dönüşürler. Bu başarısızlıktan sonra Yaratıcı nihayet işe yarayacak bir formül bulur ve ilk insanları beyaz ve sarı mısırdan yaratır. Biz bugün mısırdan etanol yapıyoruz ama onu içen insanları yaratmadaki ustalığa henüz ulaşamadık.
Bilim
z e y n e ب
Ne beceriksiz bir yaratıcıları varmış mayaların. Olmadı tekrar deneyeyim filan :) Bizim inancımıza göre yaratıcı tek seferde "Ol" demiş ve olmuş. . Onların ilahlarının yanında Ne kusursuz bir yaratıcı ama! :)
MEVLİD-İ NEBİ HAFTASI ETKİNLİĞİ
Es-Selam Dostlar... Müslümanın hayat çizgisini oluşturan temel hiç şüphesiz Kur’ân’dır. Kur’ân’ın en büyük müfessiri ve hayatı ile bizlere rehberlik eden ise Peygamber Efendimiz (s.a.v.)’dir. Kur’ân’la örülü Nebevî Hayat çizgisinin hülasası ise; sünnet ve onun yazıya geçirilmiş şekliyle hadislerdir. Kur’ân muhtelif ayetlerde Peygamber’e itaati emreder, şaşırmayalım diye… '' Resûl size neyi verdi ise onu alın, neyi de size yasak etti ise ondan sakının der, örnekliğini hayatımıza rehber kılalım diye…'' O hevâsından konuşmaz, der; konuştuğunun bir hikmete ve vahyin bir cüzüne mebnî olduğunu göstermek için… Bu bağlamda hepimizin bildiği gibi bu hafta Mevlid-i Nebi Haftası münasebetiyle; HADİS SİYER okumaları yapsak ne dersiniz bu vesile ile:))) Görüşlerinizi bekliyorum:)) Kutlu Nebî’nin hayat çizgisi, şaşmaz istikameti(m)niz olsun. Değerli Dostlar... Aklımda iken ifade ediyim; Bu iletinin altına Hadisi Şerif paylaşıp da en çok paylaşımda bulunan veya en çok beğeni alan arkadaşlarıma Hadis Kitabı hediye edeceğim inşAllah:)) NOT: Bu iletinin altına Hadisi Şerif paylaşıp da en çok paylaşımda bulunan veya en çok beğeni alan arkadaşlarıma Hadis Kitabı ( RİYAZÜ'S SALİHİN )hediye edeceğim inşAllah:)) NOT-2: Allah Resulunu tanıtan her kitap güzeldir, özeldir bu yüzden kitap seçimi size aittir:))) NOT-3: Zaman sınırlaması yoktur her daim başlayıp paylaşımda bulunabilirsiniz:))
z e y n e ب
Hadis-i Şerifte Buyuruldu ki: Ben bir ay kadar Resulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem)'ı göz ucuyla takib ettim, sabahın farzdan önce kılınan iki rekatinde şu sureleri okuyordu: "Kul ya eyyühe'l-Kafirun" ve "Kulhüvallahu ahad" Kaynak : Tirmizi, Salat 308, (417)
Kadın "git" dediğinde erkeğin kalmasını istiyordur. Erkek "git" dediğinde ise sahiden kadının gitmesini istiyordur.
İlişkiler
z e y n e ب isimli okura yanıt verildi
z e y n e ب
çok da şaapmamak lazım .. olmuyosa olmuyodur