☺️📚♥️
1.H.Rahmi Gürpınar - Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç
2.Fatma Aliye - Levâyih-i Hayat
3.L.Frank Baum - Oz Büyücüsü
4.Leo Perutz - Dokuzla Dokuz Arasında
5.Dostoyevski - Öteki
6.Anna Sewell - Siyah İnci
7.Umberto Eco - Gülün Adı
8.Graham Greene - Meselenin Özü
9.Lewis Carroll - Alice Harikalar Diyarında
10.Ferenc Molnar - Pal Sokağı Çocukları
11. Mehmet Rauf - Genç Kız Kalbi
Kitaba başlamadan önce bu sayfalar nasıl bitecek diye kara kara düşünürken, birlikte okuma fikriyle benim yardımıma koştuğun için çok teşekkür ederim. Bu serüvende çok şey kazandım. Daha nice birlikte okunan kitaplara...