Cherry

Cherry
@meliotae
Melodilerin arasına sıkışmış birkaç parça çığlık.
Tamam. Yazacağım. Ama bil ki,kan kaybeder gibi kelime kaybettim... Unutma, ölmekte olan bir zihni yeniden hayata çağırıyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah Maria, niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?
Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani kurşun sıksan geçmez geceden. Anlatamam nasıl ıssız , nasıl karanlık... Ve zehir - zıkkım sigaram. Yine bir cehennem var yastığımda.
Sana nasıl tasvir edebilirim ki bu hayal kırıklığını?
Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer, o zaman ölmezdim.