2/10
·400 syf.··
2026 12. kitabı
Kitap serinin üçüncü kitabı ve Hannah'ın en yakın arkadaşı Allie ile Garrett'in en yakın arkadaşı olan Dean'ı bu kitapta okuyoruz. Yine karakterlerimiz okula devam ediyor, üniversitedeler ve erkek karakterlerimiz halen hokey oynuyor. İlk iki kitabı okuyan bilir ki Dean çapkın, tek gecelik ilişki insanı. Allie ile kaçamak yapıp Allie'ye nasıl bağlandığını okuyoruz. Niyeyse Garret de Logan da Dean da uzun ilişki insanı değil ve Garret dışında ikisi de kızlarla kaçamak yapıp öyle kızlara aşık oluyor. Allie erkek arkadaşından ayrılıyor ve kendini Dean'ın kollarında buluyor. Sonra gizli gizli buluşup görüşüyorlar taaa ki ortaya çıkana kadar. Yani daha derin bir ilişki okumak isterdim ama sürekli smut etrafında dönen bir muhabbet var. Kitap sonlara doğru belki okunabilir oldu diyebilirim ama kitabı alırken bu kadar smut olacağını düşünmemiştim. Yine bu kitapta basit bir üslupla yazılmıştı. Bazen diyorum ki acaba serinin tüm kitaplarını almasa mıydım? Fakat kitabın sonunda Tucker ve Sabrina'nın bebekleri olacağını okuyoruz. Dördüncü kitabı da okuyacağım. Sabrina Dean'ın kız versiyonu. Nasıl bir ilişkileri olacak görmek istiyorum. Merak eden yetişkin okurlar okuyabilir. Keyifli okumalar, kitaplı günler...
HesaplaşmaElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20221,778 okunma
8/10
Bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Seriye ilk başladığımda doğru söylemek gerekirse büyük umutlarım yoktu. Sıradan genç yetişkin fantastik olduğunu varsayarak düşük beklentiyle başlamıştım. Fakat üç kitap da beni oldukça şaşırttı. Serinin genel hikayesi her bir kitapta seviye atlayarak ilerledi. Çok sürükleyici, bir çok duyguyu yaşatan, son kitapta ise bunları doruk noktasına ulaştıran türdendi. Tabiki bu güzel hoş özelliklerinin yanında kusurları da vardı. Mesela Abe karakteri veya Marcus. Ikisi de bir sus artık çek çeneni demek istediğim karakterlerdi. Bir de Anna karakterinin bazen olaylara verdiği saçma tepkiler sinir etti. Kübra kendine gel repligini yapasim geldi suratina bir tane çarpıp sjjsjs. Velhasılkelam fantastik kitapları okumaktan hoşlanan herkese bu seriyi tavsiye ederim. Pisman olmayacaksınız.
Yalnız CadıRuth Warburton · Martı Yayınları · 201695 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·392 syf.··
2026 74. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 11:14
Herkese merhabalar Bugün sizlere The Kitap Yayınları 'nın baskısı olan mükemmel çift kitabı ile geldim. Yazarımız Ruth Ware'den daha önce O Kız kitabını okudum tek kelime ile kalemi muhteşem Bu kitap tam anlamıyla ‘bir sayfa daha okuyayım’ derken kendimi olayların içinde bulduğum bir gerilim oldu. Düşünsenize; büyük bir ödül vaadiyle başlayan bir reality programı… Ama kamera önündeki eğlenceli görüntülerin yerini kısa sürede korku, şüphe ve hayatta kalma mücadelesi alıyor. Bir anda herkesin bildiği kurallar değişiyor ve asıl soru şu oluyor: Bu adadan kim çıkabilecek? Adada mahsur kaldıkça gerilim öyle güzel yükseliyor ki sürekli karakterlerle birlikte ben de ‘şimdi ne olacak?’ diye düşündüm. Kime güveneceğimi bilemedim, çünkü herkesin sakladığı bir taraf vardı. Dostluklar, korkular ve hayatta kalma içgüdüsü birbirine karışınca ortaya oldukça sürükleyici bir hikâye çıktı. Connor ise tam anlamıyla ‘ondan uzak dur’ dedirten karakterlerden biriydi. Soğukluğu, tavırları ve yaptıklarıyla hikâyenin gerilimini yükselten, sinir bozucu ama merak uyandıran bir karakterdi. Mükemmel Çift bana sadece bir yarışma hikâyesi değil; insanların zor şartlarda gerçek yüzlerini gösterdiği, güvenin ne kadar kırılgan olduğunu anlatan bir hayatta kalma hikâyesi sundu. Her bölümde tansiyon biraz daha yükseldi, her sayfada yeni bir soru bıraktı. Gerilim, gizem ve bolca ters köşe sevenlerin seveceği, temposu hiç düşmeyen bir kitaptı. Kitabı okurken bana eşlik eden Gökhan Ülgerli Serap Asya Seferoğlu Alican @keskeherkes_gulse teşekkür ederim harika bir okuma oldu benim için #reklamdegıl #leylanınkitapları
Mükemmel ÇiftRuth Ware · The Kitap · 202678 okunma
9/10
·272 syf.··
2026 51. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2026 01:22
Kendimi bildim bileli kelimelerin kökenlerine hep merak salmışımdır. Sonra bir gün tam nasıl olduğunu bilmeden bu kitap çıktı karşıma. Kitapta kelimlerin kökenlerinin yanı sıra başka dillerdeki bağlantılarına da yer veriliyor. Çok güzel araştırmış yazar. Meraklılarına tavsiyedir.
1000Kitap
Nerden Geliyo?Yiğit Hadi İrde · Kronik Kitap · 202628 okunma
8/10
·192 syf.·
2026 153. kitabı
Türkiye’de Dinî Liderlik Mehmet Ali Büyükkara Mehmet Ali Büyükkara’nın "Türkiye'de Dinî Liderlik" kitabını 24 saat geçmeden bitirdim. 192 sayfalık, son derece akıcı ve sürükleyici diliyle din, siyaset ve toplum ilişkilerine merak duyanlar için harika bir giriş seviyesi eser. Konuya kapsamlı bir bakış açısı sunuyor. Kitap 5 ana bölümden oluşuyor ve 3 Mart 1924'te hilafetin kaldırılmasından bugüne dinî otoritenin geçirdiği dönüşümü inceliyor. Resmî kurumlar (Diyanet, İlahiyatlar), sivil cemaatler, siyasal dinî liderlik (Millî Görüş) ve Gayr-ı Sünnî yapılar mukayeseli ele alınıyor. Eserde katılmadığım ve şerh düştüğüm en önemli kısım Nurculuk bölümü oldu. Kitapta Nurculuğun batıni (gizli) yönlerine değinilmesini kabul etsem de, Fetullahçı yapılanmanın Nurculuk içinden çıkan bir kol olarak sunulmasını kesinlikle doğru bulmuyorum ve kabul edemem. Çünkü Fetullahçılar batıni bir yapı olsalar da Nurcuların içinden çıkmamışlardır, Nurculuğu kullanmışlardır. Nurculuk hareketinin ve geleneğinin tarihsel süreçte hiçbir zaman siyasete sızma, devlet kademelerini ele geçirme gibi bir gayesi veya gizli ajandası olmamıştır. Dinî liderliğin tek bir merkezden ziyade çok katmanlı ve müzakereye açık bir alan olduğunu somut vakalarla ortaya koyan nitelikli bir tahlil kitabıydı. Kitaba genel değerlendirmem olarak 8/10 puan veriyorum.
Din
Türkiye’de Dinî LiderlikMehmet Ali Büyükkara · Şecere Yayınları · 20244 okunma
10/10
·248 syf.··
2026 7. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2026 00:57
Bir solukta okunacak, su gibi akan bir kitap. Pırıl pırıl tertemiz bir anlatım. Nasıl başladım nasıl bitti hiç anlamadım bile.. Yer yer güldüren, yer yer gözlerimi nemlendiren, çok güzel bir romandı. *Spoiler uyarısı, kitabı okumayanlar devam etmesin :) Küçük Meltem'e, o yapayalnız kırgın çocuğa böyle sıkı sıkı sarılsam diye o kadar çok istedim ki... Yaralı ve suskun çocuklara paramparça oluyor kalbim. Başına gelen her talihsizlikten kendini suçlayıp, kendi masumiyetini cezalandırmayı ancak bir çocuk kalbi yapabilir. Ama büyük Meltem bir yolunu bulur, ona inanıyorum. O mutlu olur. Fırat çok tatlı bir yerden dokundu ona. Selime teyzenin de mutlu sonunu okusaydık keşke, merak ediyorum şimdi nasıldır acaba? Hem neden geri dönmemek üzere gitmiş. Telefonu Hasan'da bırakmasaydı keşke. Çocuklarıyla güzelce bir barışıp sonra köydeki huzurlu hayatına dönseydi de çocukları onu orada ziyaret edip tatil yapsaydı kaz dağlarında... Huzurevindeki teyzeye de çok içim acıdı zaten. Kadın elden ayaktan düşmemiş, yatalak değil kimsenin üstünde yük değil, ne demeye bozdular güzelim düzenini, aldılar elinden sedirinden izlediği dağ manzarasını? Neyse belki Selime teyze Kastamonu'da kendi köyüne yerleşmiştir, Mustafa'sıyla yaşlılık hayaliydi sonuçta. Hem bizim köyün buradan kalır yanı yok dememiş miydi? Kendi köyünde kurmuştur o huzurlu hayatı. Huzurevindeki teyzeyi zaman zaman yoklar, halini hatırını sorar belki. Sonra çocukları gider Selime teyzeyi kendi köylerinde ziyaret ederler. Belli mi olur? Selime teyze ben Meltem'in çocukluğuna paramparça oldum evet, ama senin akıbetini de çok merak ediyorum doğrusu. İnşallah kalan ömründe çok mutlusundur.*
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma