REİS BEY: Göklerin merhametle dolu olduğuna inanıyorum. Bizse, umacı korkusuyla yorgan altına kaçan çocuk gibi, nefsimizin beton çatısını tepemize çekmiş, yaşamayı öldürüyoruz. Yağmurun yalnız suyunu toplayabiliyoruz, ruhundan uzağız! Halbuki ne güzel isim koymuşlar ona: Rahmet.