Arkadaşlar merhaba.
Şu karanlık günlerde benim gibi karamsar ruhlara umut aşılayacak kitap önerileriniz olur mu?
Tavsiye veren herkese şimdiden teşekkürler ♥️
“Belki hâlâ vardır bir yerlerde
Kederleri benimkine benzeyen
Beni bekleyen biri!
Dönüp yeniden başlamak arzusu
Ansızın geç kalmışlık duygusu.”
Oya Uysal